Bezorging van uw bestelling

Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd - deze is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Via deze link kun je de exacte leverdatum vinden zodra deze door de koerier is ingepland.

Als (een deel van) je bestelling uit partnerartikelen bestaat, dan ontvang je deze in een aparte levering die direct vanuit de partner verstuurd wordt. Dit kan betekenen dat de levertijd van deze partnerartikelen afwijkt. Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen, zal deze binnen maximaal zeven dagen worden geactiveerd. Als de link eenmaal actief is, maak je geen zorgen als deze niet dagelijks wordt bijgewerkt. Mocht je na vijf dagen geen update zien, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

De bezorger van PostNL, DHL, DPD of Fietskoeriers biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

PostNL/DHL/DPD laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Ze komen de volgende dag terug;
  • De bestelling ligt bij de buren;
  • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.

Wordt je bestelling door Fietskoeriers geleverd? Dan zullen ze nog twee nieuwe bezorgpogingen doen. Na de derde mislukte poging zal je bestelling aan ons worden geretourneerd.

*Je bestelling kan bij een tweede afleverpoging door een andere koerier geleverd worden.

Retourzendingen

Als je aankoop lager was dan de minimale bestelwaarde van €25,00 en je hebt bezorgkosten betaald, dan worden deze terugbetaald als de volledige bestelling wordt geretourneerd.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
Als een product op voorraad is in de winkel, haal je 'm vandaag nog op. Hiervoor kun je naar de winkel bellen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Er zijn een paar dingen die je kunt doen.
1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket
2. Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Controleer je mail
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Kan ik een product ophalen in de winkel als het online tijdelijk uitverkocht is?
Ja, soms ligt een product nog wel in de winkel terwijl het online is uitverkocht. Bel dan even naar de winkel.